Lagi..Labuan Chronicle

4 Nov

0131-alhamdulillah baru tiba d lapangan terbang labuan jurugambar sedang melihat pengantin lama yang ceria dan bahagia didlm perjuangan pasti wilayah.Lihatlah pengarah kita org yg paling sibuk d bumi labuan pada ketika ini.Call tak berhenti miss call jgn ceritalah mungkin dekat seribu miss call.Pasal naik kapal terbang phone kena off.

0132-Sdg bersantai d rumah kp labuan cikgu megat lihatlah cikgu faziah,cikgu mashita dan kak ruzie sedang menunggu masa bila nak g shoping nie.

0134-Melawat apptmnt muslimat yang bakal buka pasti luas dan menarik.Kepadatan penduduk hampir 500 rumah semuanya orang semenanjung.

0136- Tuan rumah sedang memberi minuman kuat kopi radix kepada tetamu sedap… lemak dan berkerim di sukai ramai.

0137-Muslimat yang gagah perkasa dari warga pasti wilayah dengan gelaran 3 serangkai dalam keadaan tenang

0138-Lihatlah wajah org2 yg beriman kpd allah muka bersih semuanya masih bujang ini pejuang yg bakal mengerakkan dakwah di bumi labuan

0140-Lihat muka cikgu yusof tenag jer.Mungkin sedang memikirkan sesuatu tampan juga cikgu yusof nie.Muslimat labuan jgn main mata kak rozie ada tu.

0145-Ini masjid yg di beri nama masjid bulu tangkis

0147-Ya allah tengoklah imam shoping kita terlalu asyik memilih mutiara hampir tak perasan dah 2 jam di kedai itu.Bila jurugambar tegur dah lama nie Us adlin kata jangan dengki ini peluang keemasan.Tak beli rugi.Murah bangat bah….

0150-Warga pasti wilayah sedang mendengar tazkirah mutiara.Cikgu sedang berunding tak boleh kurang lagi ke?banyak nie dah beli……

0153-Seisi pembentangan penubuhan pasti baru.Banyak pandangan dan pendapat yg di luntarkan kepada sahabat labuan.Pengalaman yg ada dari p[asti wilayah jatuh bangun dan pelbagai masalah kita kongsi bersama.En azlan tiba2 tanya berapa modal nak buka pasti dah tak sabar la tu.Rasanya en azlan nak buka esok pagi kot.

0154-Muslimat ketam bibir geram kat muslimin dah.. jgn banyak cakap jom buka pasti di labuan inshaallah boleh jaya.Peluang keemasan ni.Hebat muslimat ni cakap sikit kerja banyak .

0157-agenda acara riak penyampaian hadiah kelengkapan pasti seperti buku,borang pendaftaran,senarai harga mendaftar dan macam2 ada.

0159-acara perpisahan berbalas hadiah diantara Cikgu megat dan Us adlin tuan penasihat cikgu yusof 20% bak kata penasihat ahmad nisfu dan cerita 3 abdul…

0161-Keceriaan yg d tunjukan oleh muslimat warga pasti wilayah.sebab dapat shoping kat labuan.

0162-Jurugambar tangkap gambar sendiri jer memandangkan sahabat lain sibuk dgn hal masing2.

0163-Jurugambar sempat tangkap gambar di landasan kapal terbang Air asia tiba2 pegawai keselamatan mengingatkan d larang mengambil gambar di sini.oooooo yak e maaaf saya tak tahu.Sebelum bertolak jurugambar sempat bergurau dgn Sahabat labuan dengan ucapan KENANG DAKU DLM DOA MU.TAKBIRRRRRRRRRR….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: