SEKEPING GAMBAR 1000 ERTI

12 Oct

SUKANEKA TAHUNAN PASTI WP 2011:
DI SITU KASIH TERIKAT, RINDU TERERAT, SAYANG TERSURAT…

Peristiwa: Temasya Sukan Tahunan PASTI WP 2011
Tarikh: 02 Oktober 2011/04 Zulkaidah 1432H
Masa: 8.00 pagi – 12.30 tengahari
Tempat: Padang awam, Taman Maluri, Titiwangsa.
Peristiwa: “Sekeping gambar 1000 erti”

Keluarga Nuklear…syabas dari PASTI WP

Penungguan satu penyeksaan. Tapi demi anak tercinta, semuanya indah…

Ummi, nape bro (brader) tu tergolek-golek eirk?” “Ha ah, yelah sayang, ummipun dok tengah fikir gak nih

I dah bilang, sukan PASTI WP ni mesti meriah punya. Seronok ye bang nengok anak kita membesar sebagai JOHAN!

Agak-agak ada tak candid kamera nih? Kalu takda boleh gak landing dan baring-baring macam kat Pantai Hawaii tu..

Dari jauh nampak cam opah je…Isyh! tak mungkin lah…!

Rugilah! Masa kita bebudak dulu mana ada teknologi canggih belon camni?” “Ye lah! Ikut hati, mau je aku beli satu…nak main kat rumah!

Ummi, saya dapat nombor 1…acara lompat kijang berirama…

Macam ni baru betul!….adalah peluang nak bergaye sat…

Bang! Bang! Udah-udah la tu…janganlah buang tebiat lak. Yang bersukan bebudak PASTI, bukannya awak…!

Hasil pemerhatian S/U Pasti WP.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: